Zabiegi modelujące sylwetkę

zabiegi modelujące sylwetkę

Piękna sylwetka to marzenie nie jednej z nas, jednak większość kobiet zmaga się z kompleksami, które nie pozwalają cieszyć się ładnym wyglądem. Nadwaga, cellulit czy rozstępy to tylko niektóre z defektów, które oszpecają kobiece ciało. Aby pokazać się na plaży w bikini bez uczucia wstydu, należy odpowiednio zadbać o swoją sylwetkę i uporać się z występującymi problemami. Jak tego dokonać? Wystarczy udać się do salonu kosmetycznego i poddać się odpowiednim zabiegom, które pozbędą się tego, co oszpeca nasze ciało.
Najpopularniejsze zabiegi poprawiające wygląd sylwetki.

1. Rollmasaż.

Rollmasaż to zabieg wyszczuplający, który pomaga w pozbyciu się cellulitu i dodatkowo ujędrnia skórę poprzez rozbicie tkanki tłuszczowej. Już po jednym zabiegu ulega poprawie przemiana materii jednak aby zabieg przyniósł zadowalające efekty, należy wykonywać go przynajmniej 3 razy w tygodniu po około 40 minut.

2. Fale radiowe.

Fale radiowe to jedna z najbardziej skutecznych metod redukcji cellulitu. Metoda ta świetnie aktywizuje proces spalania tkanki tłuszczowej, dzięki czemu zmniejsza się obwód ciała. Fale radiowe najczęściej stosuje się na takie partie ciała jak uda, pośladki, biodra oraz talia.

3. Body Wrapping.

To zabieg, który polega na nacieraniu ciała specjalnym żelem rozgrzewającym i owinięciu go w folię, dzięki czemu zbędne składniki przemiany materii są w szybszy sposób usuwane z organizmu. Dzięki temu możliwa jest redukcja cellulitu oraz ujędrnienie ciała a po serii zabiegów można spodziewać się nawet 3 cm mniej w obwodzie ud.

4. Zabieg nieinwazyjnej liposukcji.

Stosowany jest głównie wtedy, gdy pozostałe zabiegi nie przyniosły pożądanych efektów. Taki zabieg wykorzystuje ultradźwięki do procesu kawitacji, przez co tłuszcz z komórek uwalniany jest do przestrzeni około komórkowej i następnie zostaje wydalony przez układ limfatyczny.

To tylko niektóre z dostępnych na rynku zabiegów, które można wykonać, aby zadbać o lepszy wygląd sylwetki. Wszystko zależy od tego, z jakimi problemami się zmagamy i na jakim końcowym efekcie nam zależy.

Porada Zielonego Kota

Jedz 150 g chudego mięsa lub ryb dziennie.

Mięso jest źródłem pełnowartościowego białka, witamin z grupy B, szczególnie B1 i B12, witaminy PP oraz łatwo przyswajalnego żelaza.

W miarę możliwości mięso zastępuj rybami, nasionami roślin strączkowych i jajami, które są źródłem pełnowartościowego białka.

Ryby w porównaniu z mięsem zawierają więcej składników mineralnych. Są źródłem jodu i fluoru. Spożywaj 2 – 3 porcje pieczonych lub gotowanych ryb po 150 g tygodniowo. Jedz zwłaszcza tłuste ryby morskie – mają wysoką zawartość wielonienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3.

Produkty strączkowe zawierają węglowodany złożone, witaminy z grupy B oraz składniki mineralne, takie jak: żelazo, fosfor i wapń. 1 – 2 razy w tygodniu zastępuj mięso daniem z warzyw strączkowych (fasola, groch, soja, soczewica).

Jaja (podobnie jak mięso) zawierają prawie wszystkie składniki odżywcze potrzebne organizmowi. Pamiętaj jednak, że w żółtku zawarta jest duża ilość cholesterolu, którego nadmiar jest szkodliwy dla naszego organizmu. Niewskazane jest więc spożywanie więcej niż 7 jaj tygodniowo.

Regularne uprawianie ćwiczeń – spacery, jazda na rowerze, rolki, bieganie – zapobiega gromadzeniu się tkanki tłuszczowej i nadwadze. Podczas ćwiczeń fizycznych krew szybciej płynie w naczyniach krwionośnych, dzięki czemu tkanki są lepiej ukrwione oraz dotlenione. Ponadto wydzielają się hormony szczęścia – endorfiny, serotonina, które poprawiają nastrój.

Jeżeli ktoś nie ma czasu na regularne uprawianie ćwiczeń, powinien zwiększyć swoją aktywność, podczas urlopu. Zamiast wylegiwania się cały dzień na plaży warto wybrać się w góry. Podczas wspinaczek pracują wszystkie partie mięśni oraz kształtuje się sylwetka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *